Followers

Tuesday 28 August 2012

TeRiNgaT ZaMaN DuLU~~

Masih teringat zaman mase study dlu..haish asalnye aku seorang yang agk minat bersukan..tp time skolah dlu xde geng nak ajk join sukan..kawan2 sume malas nak join menda2 camtu..huhu jd ak aktif persatuan aje ler..

Mase sekolah rendah dlu Nak masuk bola jaring pn xde geng..tu kat sekolah lame..bile darjah enam ak pindah kat ganu kite huhu..

Dri situla bru aku mula bersukan..bola jaring, hoki, bola baling, sume ak masuk heheh..Masih ingat lagi, mase trening hoki..ak duk main cikgu ade skali la join..skali cikgu pas bola hoki kuat2 kene lutut ak..cikgu dah cuak..korang bayangkanla bola hoki kerasnye mcm mane kn..tp ak rilek je..ntah kenape xsakit padahal bunyi kuat la jgk huhu..

Memang best bersukan..leh knal ramai orang, n gaya hidup sihat gak tu.. Bile naik sekolah menegah, ak dpt mmber2 yang xminat bersukan gak..so mase skolah menengah mmg langsung xjoin..ak cume aktif persatuan..boring tp nak wat cmne kan..tp kawan2 aku sume best hehe..

bile naik peringkat lebih tinggi universiti plak, ak xpernah terfikir nk bersukan lg..tp setiap sem kene ambil kokurikulum..jadi aku pn amek kelana siswa aka pengakap..

Tp akk ak syorkan masuk silat..sbb ak cerita kat akk ak minat tgok silat..(balik dri kelas pengakap nmpak budak silat tgah bersilat tu jd minat) huhu.

Ak pe lg, bile ade org bagi dorongan aku pn join la..mmg best!!

(to be continue)

No comments:

Post a Comment