Followers

Thursday 20 September 2012

Dugaan Yg Paling kuat Allah bagi..

Assalamualaikum..

Coretanku hari ini menggambarkan betapa sedihnye diri atas dugaan yg maha berat. Hanya Allah saje yang tahu. sluruh tubuh menggeletar dan masih terasa getarannya. Bagaimanakah ak akan mengharungi kehidupan2 yang akan datang..?

Ya Allah, yang maha pemberi kekuatan, Kau berikanlan kekuatan pada diriku agar kuat untuk mengharunginya..tenang kanlah hati ku ya Allah.

Kau berikanlah aku kesabaran yang tinggi dan sifat kemaafan..sesungguhnye ak redha dgn kekecewaan ini..Ya Allah, aku halalkan segala baginya, tentang janji yg pernah dilafazkan dlu, kata2 nya yg membuatku semakin percaya dan tiap hari bertambah cinta dan sayang padanya. Ya Allah, ak memaafkan segala salah silapnya dan kau bahagiakan die di kehidupan yg mendatang. Dan bahagia bersama pelengkap tulang rusuknya ya Allah.

Ya Allah, aku mohon, jika die la jodohku, baik utk diriku, masa depanku,agamaku, keluargaku, Kau kembalikanlah cintanya kpdku, Kau satukanlah hatiku dan hatinya agar kemesraan itu terjalin dan permudahkanlah segalanya..

Ya Allah, sekiranya die bukan ditakdirkan untukku, tidak baik utk diriku, masa depanku, agamaku, keluargaku, maka Kau bantulah ak utk melupakannya terus dri ingatanku dan hilangkanlah perasaan cinta dan sayang dalam hati ini utknya..

Ya Allah, Kau berikanlah ak kekuatan, agar dapat ku meluputkan bayangannya dr lubuk hatiku, kerana ak tau, kau sebaik perancang dan Kau akan memberikan ak yg lebih baik drinya..

Ya Allah, aku mohon ya Allah, bantulah ak..perkenanan doaku dan kabulkanlah..

amin ya rabbalalamin..

No comments:

Post a Comment